Thursday 5 April 2012

Marilah kita menggembirakan hati sendiri.....

Echeheeeee....saja je tajuk tu. Actually ianya hanyalah sekadar satu ayat yang membawa seribu makna sebenarnya...Perihal menggembirakan hati ni ramai yang tak faham tapi buat2 faham.....Adakah anda gembira sebenarnya?????????? Tepuk dada tanya selera..
Secara peribadinya...aku rasa aku gembira dengan cara dan 'hal' aku sendiri.....
Gembira dengan rutin yang tak berubah...errr...actually aku akan cuba ubah hari2 aku....
Bagi aku, rutin harian yang tak berubah namun andai diwarnakan dengan kepelbagaian aktiviti...Pasti akan mengundang satu perasaan yang 'unik'...ehehehhe....
Faham ke apa yang cuba dimaksudkan di sini??????? Tak payah faham pun tak apalah....Buat2 faham sajalah....Ok sampai di sini sahaja....

Apa yang saya tulis mungkin salah...Tapi betul............ c u.....

No comments:

Post a Comment